Cheesecake cu lapte condensat





Ingrediente:
  • 500 g branza (eu am pus de vaci),
  • o conserva lapte condensat (397 g),
  • 3 oua,
  • Baza : 
  • 170 g biscuiti digestivi,
  • 70 g unt topit,
  • Sosul de mure : 
  • 200 g mure (congelate)

Mod de preparare:

Sfarmam biscuitii in robotul de bucatarie sau ii punem intr-o punga si cu ajutorul facaletului ii sfarmam.
Ii amestecam cu untul topit si tapetam o forma rotunda (care la randul ei este tapetata cu hartie de copt).
 Dam forma la frgider pana pregatim umplutura.
Mixam ouale, adaugam branza, mixam 1 minut si adaugam si laptele condensat.
 Mixam din nou pana se incorporeaza totul.
 Turnam crema in tava si dam forma la cuptor pentru cca 50 de minute, pana se intareste si se rumeneste usor.
Pentru sos : Am pus murele in blender, le-am mixat bine bine si le-am strecurat printr-o sita.
Dupa ce s-a racit cheesecake-ul il ornam cu mure si il servim cu sosul proaspat !
 Enjoy !


Comentarii