sâmbătă, 27 mai 2017

Lichior de oua (Eggnog)






Lichiorul de oua este o bautura populara in Statele Unite si Canda,care este asociata de obicei cu sarbatorile de iarna,Ziua Recunostintei,Craciunul si Anul Nou.

Este o bautura dulce pe baza de oua,lapte si/sau frisca lichida,zahar si bautura alcoolica cum ar fii,brandy,whisky,rom.
Se poate prepara la rece sau pe foc,eu am ales sa o prepar la rece si am facut si unele modificari la ingrediente.


Ingrediente:
4 galbenusuri proaspete,
100-150 ml vodka,
3-4 linguri lapte condensat,
80-100 g zahar pudra,
cca 350-400 ml lapte Uht,
esenta vanilie/sau rom,
scortisoara,
anason,
cuisoare (eu am pus scortisoara)

Mod de preparare:

Mixam galbenusurile cu zaharul pudra si laptele condensat.
Adaugam esenta de vanilie,vodka,mixam in continuare.
Acum adaugam laptele(eu am pus cat sa il subtieze si sa nu fie o bautura foarte tare.)
Ultima data adaugam scortisoara dupa gust,amestecam,turnam in sticle si pastram la frigider,pana de Craciun.
Se poate consuma pe loc sau il puteti face cu 2-3 saptamani inainte de Craciun si sa agitati sticla din cand in cand.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca iti place lauda-ma,daca nu,barfeste-ma dar nu prea tare !!