Oua panirat





Ingrediente:
  • 8oua
  • 150-200 g ton in ulei
  • frunze de patrunjel
  • pesmet
  • sare
  • ulei pentru prajit
  • suc de lamaie
  • 30 g unt
  • sare,piper

Mod de preparare:

Punem 6 oua la fiert.,le lasam sa se raceasca si le curatam.
 Taiem ouale in doua pe lungime.
 Strecuram tonul,il amestecam cu galbenusurile,untul si patrunjel proaspat macinat,zeama de lamaie,sare si piper dupa gust. 
Umplem jumatatile de ou cu compozitia de mai sus si unim cate doua jumatati. 
Dam ouale prin faina,2 oua batute cu sare si piper dupa care le tavalim prin pesmet. 
Le punem la prajit in ulei incins cca 1 min pe fiecare parte.
Din compozitia ce a ramas am facut 2 chiftelute pe care le-am facut asa: Am format doua mingiute,le-am aplatizat putin,le-am dat prin faina,ou,pesmet si le-am prajit in ulei,sunt la fel de gustoase ca si ouale. 
Eu le-am servit cu hrean sau usturoi pisat si amestecat cu smantana,condimentat cu sare.
 O nebunie acest mic dejun !


Comentarii