Budinca de avocado


 
Un desert sau o gustare instant! În cel mult 5 minute este gata un preparat delicios și plin de substanțe nutritive.
 
Ingrediente:
 
1 avocado copt bine
2 banane coapte bine
aproximativ 80 g pudra de roscove/cacao
*pentru indulcit putem folosi miere, sirop de artar sau curmale (hidratate in apa cel putin 1 ora)
optional frisca pentru ornat
fulgi de migdale
 
Blenduim avocado si banana pana devine o pasta.
Adaugam cca. 80 g de pudra de roscove si indulcitor in cazul in care bananele nu sunt foarte dulci.
Eu am avut banane dulci si nu am mai adaugat indulcitor.
Pudra de roscove/cacao adaugam pana obtinem culoarea dorita la budinca dar avem grija sa nu punem prea multa pentru a nu deveni amara budinca.
Blenduim toate ingredientele pana se omogenizeaza totul si devine o pasta cremoasa.
Eu am ornat cu frisca si fulgi de migdale.
Enjoy !

Comentarii