Burger vegetarian cu halloumi si ciuperci pleurotus



 
Bine v-am regasit!
Azi va propun o reteta usoara si sanatoasa !
Un burger vegetarian cu halloumi, ciuperci pleurotus si un sos de mustar .
 
Ingrediente pentru 4 burgeri:
4 chifle
500 g halloumi
8 ciuperci pleurotus
2 cepe rosii mari
2 zucchini
rucola
ulei de masline
sare,piper, usturoi granulat
Pentru sos :
1 lingurita mustar boabe
1 lingurita mustar dulce
1 lingurita miere
1 lingurita otet de visine
150 g iaurt grecesc sau smantana
sare
 
Mod de preparare :
Eu am prajit ingredientele pentru burger afara pe gratar insa le puteti praji pe un grill.
Ciupercilor li se taie coditele, se stropesc cu ulei de masline, sare, piper si usturoi granulat si se lasa deoparte 10 minute.
Ceapa se taie julien, zucchini felii, dupa care se stropesc cu ulei de masline, sare si piper dupa gust.
Prajim legumele pe gratar pe fiecare parte, pana sunt patrunse.
Am avut doua bucati de branza halloumi pe care le-am taiat in doua pe lungime si le-am prajit fara ulei sau alte condimente pe gratarul incins.
La sfarsit prajim usor si chiflele taiate in jumatati.
Pe jumatate de chifla ungem cu sos de mustar, asezam rucola, cate 2 ciuperci pleurotus, ceapa rosie, felii de zucchini.
Ungem cu putin sos si adaugam 1 felie de halloumi.
Acoperim cu cealalta jumatate de chifla.
Este un burger foarte sanatos si satios.
Se pot adauga si alte legume, dupa preferinte, insa ciupercile pleurotus ii dau burger-ului o savoare aparte.


Comentarii