Oreo Cheesecake




 
Bine v-am regasit !
Pentru ca de curand am facut o pasiune pentru retete dulci cu oreo, am ales ca la aniversarea unui membru din familie sa inlocuiesc "originalul" tort cu blat si crème cu un cheesecake cu oreo.
Este intr-adevar o bomba calorica insa rezultatul este unul peste asteptarile mele.
Blatul usor crocant si umplutura foarte fina de branza, in care am adaugat biscuiti oreo, efectiv transforma cheesecake-ul intr-un desert DELICIOS !
Va recomand cu drag sa incercati aceasta reteta daca si voi sunteti pasionati de biscuitii oreo :)
 
Ingrediente crusta:
175 g biscuit oreo
175 g biscuiti digestivi
175 g unt
 
Ingrediente umplutura:
4 oua
650 g branza (250 g mascarpone+400 g crema branza Philadelphia light)
75 ml frisca lichida
2 linguri zahar pudra
un pachet biscuiti oreo  (175 g)
 
Pentru inceput maruntim biscuitii pentru crusta.
Ii punem intr-un robot si ii  pisam sau ii punem intr-o punga cu fermoar si cu ajutorul facaletului ii maruntim cat avem nevoie.
Amestecam biscuitii sfarmati cu untul topit pana se omogenizeaza total.
Intindem amestecul pe fundul unei tavi rotunde cu pereti detasabili.
Mixam branza cu ouale, frisca lichida si zaharul pudra.
Separat rupem biscuitii oreo (marime potrivita) dupa care ii adaugam in compozitia de mai sus si amestecam cu o lingura de lemn.
Turnam compozitia in tava si dam tava la foc mic pentru cca 50 de minute, pana se incheaga branza si se dezlipeste de pe margini.
Se lasa la racit dupa care se serveste.
*Eu l-am facut de cu seara si l-am servit a doua zi"
*Datorita biscuitiilor care sunt foarte dulci eu am adaugat doar 2 linguri de zahar insa dupa preferinte se mai poate adauga. In acest fel cheesecake-ul meu a iesit nu foarte dulce dar foarte gustos*
Enjoy !
 
 
 


Comentarii