Bomboane cu cocos si lime raw vegane


 
Bine v-am regasit !
Pentru azi va propun niste bomboane de cocos si lime, un desert usor si rapid.
Sunt niste bomboane fara zahar dar totusi dulci, fresh si foarte aromate .
Achizitoneaza Ingredientele pentru aceasta reteta de pe site-ul SanoVita.ro si beneficiezi de 15% reducere cu codul *BUCATEPEALESE*
Ingrediente:
100 g Cocos
250 ml Băutura ECO orez Sano Vita
1 Lime
45 g Ulei de cocos Sano Vita
Mod de preparare:
Într-un bol punem fulgii de cocos, uleiul topit, coaja si sucul de la un Lime si adăugăm pentru început 200 ml băutura de orez.
* Eu nu am adăugat zahăr deloc, însă după preferințe puteți adauga un plic de zahăr vanilinat.
Amestecam toate Ingredientele si începem sa formam bomboanele.
*Daca nu sta peolalta compoziția mai adăugăm si restul de 50 ml băutura de orez.
Mie mi-au intrat 250 ml însă depinde si de fulgii de cocos.
După ce am format toate bomboanele le așezăm pe o farfurie, pe care o acoperim cu folie alimentara si le dam la frigider pentru 1-2 ore.
 

 

Comentarii