Budinca de tapioca cu ananas



 
Bine v-am regasit !
Ce spuneti de un desert potrivit pentru cina ?
Este vorba despre o budinca de tapioca, pe care eu am ales sa o servesc cu ananas proaspat, astfel combinatia tapioca+ananas aduce a gustului de Pina-Colada.
Despre perlele de tapioca pot spune numai de bine dupa cum urmeaza:
  • Obtinuta prin uscarea si prelucrarea radacinii arbustului tropical numit manioc, tapioca este amidonul rezultat prin acest process.
  • Nu contine gluten, se digera usor si are calitati antiseptic, cicatrizante si dezinfectante asupra sistemului digestive.
  • Prin fierbere in apa sau lapte, consistenta ei devine asemanatoarea cu cea a gelatinei, folosindu-se usor la prepararea deserturilor cu fructe sau a raciturilor rapide cu legume.
Mai multe detalii puteti afla pe www.sanovita.ro de unde puteti sa o si achizitionati cu o reducere de 15 % cu codul *BUCATEPEALESE*
 
Ingrediente pentru 4 portii:
un praf de sare
1 lingurita esenta de vanilie
+ananas proaspat
*Eu nu am adaugat zahar, insa dupa preferinte puteti adauga 1 lingura miere*
Mod de preparare:
 
Punem la inmuiat perlele de tapioca intr-un bol cu apa (cca. 600 ml apa), pentru 30 de minute.
Dupa cele 30 de minute, scurgem perlele care veti observa ca si-au dublat marimea.
Intr-o craticioara punem bautura de orez la foc mic, iar cand incepe sa fiarba adaugam perlele si amestecam incontinuu, pana fierbe , budinca se ingroasa si devine aproape transparenta.
Luam de pe foc, adaugam esenta de vanilie.
Portionam in paharele/boluri si adaugam ananas taiat cubulete.
Este o budinca care este la fel de gustoasa calda dar si rece.
Pofta buna !
 
 

Comentarii