Pizza Waffles din naut



 
Bine v-am regasit !
Zilele trecute mi se facuse pofta de pizza si cum imi doream ceva sanatos, am ajuns sa fac aceste waffles din naut cu aroma de pizza.
 
Ingrediente :
1 conserva naut Sun Food (240 g dupa scurgere)
100 g bacon
70 g telemea/cascaval
1 ceapa mare
50 g porumb fiert
50 g rosii uscate in ulei
1 ou
2 linguri faina integrala
1 lingura pasta de rosii
sare, piper
 
Pentru sos:
35 g rosii uscate in ulei
2 catei usturoi
3 linguri smantana
 
Mod de preparare:
Taiem baconul cubulete mici si le prajim (fara ulei) intr-o tigaie antiaderenta pana se rumenesc.
Nautul scurs il blenduim.
Ceapa si rosiile le tocam marunt.
Intr-un bol amestecam nautul blenduit, baconul, ceapa, rosiile, porumbul si telemeaua data pe razatoare mica sau pisata cu furculita.
Adaugam oul, cele 2 linguri de faina, sare si piper dupa gust si pasta de rosii.
Omogenizam bine compozitia.
Incingem aparatul pentru waffles si il ungem cu o pensula cu putin ulei.
Formam mingiute pe care le prajim aproximativ 2-3 minute, pana se rumenesc frumos.
Repetam pana se termina compozitia.
*Eu la fiecare tura de waffles am uns forma cu ulei, pentru a nu se lipii compozitia*
Pentru sos am pisat usturoiul si l-am amestecam cu rosiile tocate marunt, smantana si 1 lingura ulei in care au stat rosiile.
Am condimentat cu putina sare si am servit sosul langa waffles.
Pofta buna !
 
 
 


Comentarii