Placinta cu foi de lavas si umplutura de branza







Bine v-am regasit !
In Chisinau am mancat niste placintele cu branza in foi de lavas.
Foile de lavas sunt o combinatie intre lipii si foile de placinta ale noastre.
Bineinteles ca am adus si in Romania si am facut si acasa placintele cu amestec de branza si ceapa verde.
Eu am ales foile de lavas cu spanac insa ies la fel de gustoase si cu cele simple.

Ingrediente:
1 pachet foi lavas cu spanac
100 g crema de branza cu ierburi
250 g branza de vaci
1 ou
1 legatura ceapa verde
50 g unt
sare, piper


Mod de preparare :
Tocam ceapa verde marunt si o amestecam cu crema de branza si branza de vaci dupa care condimentam cu sare si piper.
Ungem fiecare foaie de lavas cu o cantitate suficienta de branza insa nu foarte multa pentru a nu iesi pe afara, dupa care rulam foile si le asezam intr-o tava pe hartie de copt.
Ungem rulourile cu unt si ou batut si le dam la cuptor pentru cca. 30 de minute, pana se rumenesc frumos!
Pofta buna !




Comentarii