Negresa cu crema de lapte de cocos

 
Bine v-am regasit !
Azi va voi impartasii reteta acestei prajituri.
O prajitura pe gustul meu (cu siguranta si pe gustul vostru) datorita blatului foarte ciocolatos in combinatie cu o crema super aromata cu lapte de cocos, fulgi de cocos si mascarpone.
Dar inainte de toate sa va povestesc putin despre cadoul primit de Craciun de la MoreThanPub.
Inainte de Craciun am primit doua pachete, unul pentru ajutor in bucatarie de la SanoVita iar celalalt de la Asevi.
Pons Quimicas, care a creat produsele Asevi, are sediul in inima Spaniei de peste 50 de ani si e devotat productiei si perfectionarii continue a solutilor pentru curatenie si improspatare a tesaturilor, cat si a locuintelor.
Acum 23 de ani produsele Asevi au venit si in Romania prin Pons RO Prodcom- importator, producator si distribuitor de detergent si produse de curatenie, fiind folosite cu loialitate atat de gospodinele care isi doresc curatenia perfecta pentru casa si rufele lor, cat si de companiile care vor solutii profesionale complete pentru curatarea materialelor textile, a pardoselilor sau a spatiilor sanitare.
 
 
Dupa o zi de gatit intens, aragazul meu arata cam asa..
 
 
Cateva pufuri de degresant date pe toata suprafata aragazului, lasate cca. 5 minute sa actioneze dupa care pur si simplu stergem cu un servet/laveta uscata iar rezultatul este urmatorul :
 
 
Cu aceeasi solutie am sters hota aragazului dar si mobila din bucatarie care s-a facut luna si bec, toata grasimea depusa prin aburi s-a luat jos printr-un mod foarte usor.
 
De brandul SanoVita cred ca ati auzit cu totii.
Misiunea lor este aceea de a educa oamenii in a consuma alimente sanatoase si de a-I ajuta sa isi formeze deprinderi alimentare corecte.
Gama de produse Sano Vita acopera o gama variata de ingrediente pentru un stil de viata sanatos, de la fulgi, paste si alte derivate ale cerealelor integrale, fructe uscate, seminte, fainuri sau bauturi vegetale.
 
 
Si acum sa va las si reteta prajiturii .
 
 
Ingrediente blat (32*25 cm)
375 g unt la temperature camerei
150 g ciocolata amaruie
200 g zahar brun
75 g cacao/karob
5 oua
150 ml frisca lichida
225 g faina alba
1 plic praf de copt
 
Ingrediente crema:
225 g mascarpone
100 g zahar
 
Mod de preparare:
Pentru inceput, pregatim blatul :
Topim ciocolata cu untul pe bain-marie dupa care o lasam sa se racoreasca.
Mixam ouale cu zaharul brun si cacao sau karob, adaugam compozitia racita din ciocolata si unt si mixam.
Adaugam faina cernuta impreuna cu praful de copt si frisca lichida (nebatuta) si mixam usor pana se incorporeaza faina total.
! Nu mixam prea mult pentru a nu incepe sa se bata frisca lichida !
Turnam compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si coacem la foc mic pentru 40-50 de minute, pana blatul este inchegat iar marginile s-au dezlipit de tava .
Lasam blatul sa se raceasca complet, eu l-am lasat peste noapte.
Pentru crema, mixam mascarponele cu partea solida din laptele de cocos si 100 g zahar.
Daca mai este nevoie se adauga zahar, iar daca crema este prea groasa adaugam 50 ml frisca lichida batuta.
La final adaugam fulgii de cocos si amestecam cu o lingura de lemn pana se incorporeaza total.
A doua zi am taiat blatul in 3 (se poate taia doar in doua) si fiecare foaie am insiropat-o cu zeama ramasa de la conserva de lapte de cocos.
Am intins crema pe fiecare foaie, le-am suprapus iar deasupra am ornat cu fulgi de oreo, insa se poate orna dupa bunul plac, cu fulgi de ciocolata, fulgi de nuca de cocos, etc.
Enjoy !
 


 
 

Comentarii