Prajitura cu nuca si cafea



  • Pentru blat:
  • 6 oua
  • 8 lignuri zahar
  • 1 plic praf de copt
  • 1 lingura faina
  • 250 g nuca macinata
  • Pentru crema :
  • 200 g unt
  • 8 linguri zahar
  • 2 linguri cafea naturala macinata
  • 2 linguri amidon
  • un pumn de nuca prajita si sfarmata ((eu am folosit alune)
  • ciocolata pentru glazura+ unt cat o nuca

Mod de preparare:

Pentru blat, separam galbenusurile de albusuri. 
Galbenusurile le frecam spuma cu 8 linguri de zahar, pana isi dubleaza volumul. 
Se adauga cele 6 albusuri batute, faina cernuta impreuna cu praful de copt si nuca macinata. 
Amestecam usor, de sus in jos pentru a nu se lasa albusul, pana se incorporeaza bine ingredientele.
Turnam compozitia intr-o tava pe hartie de copt si o coacem cca 25-30 de minute, la foc mic, pana se rumeneste usor.
 Pentru a va fi mai usor, compozitia se poate imparti in doua parti egale, obtinandu-se astfel doua foi.

Pentru crema, topim untul pe bain-marie. Adaugam zaharul si cafeaua si amestecam pana se topeste zaharul. 
Cele 2 linguri de amidon, le dizolvam in putin lapte, cat sa le putem turna in crema. 
Adaugam si alunele (in cazul meu) si amestecam pana obtinem o consistenta cremoasa. 
Lasam crema sa se raceasca complet.

Eu am facut un singur blat, asa ca l-am taiat pe din doua. 
Am umplut cu crema de cafea si am asezat a doua foaie. 
Deasupra se face glazura de ciocolata.
 Lasam prajitura la rece cel putin 2-3 ore. 
Enjoy !


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Daca iti place lauda-ma,daca nu,barfeste-ma dar nu prea tare !!